كلمات اغنية انا عايزك تحفظ شكلى شواحة

0
بتقولي أنا قلبي لقلبك حُبي لحبك وحده كفاية، طب تعرف إن رجولتي كفيلة تخليكو 
تحكوم عني

طب تعرف إن مجاش على وش الأرض اللي يزعلني، طب تعرف إني حارقكم يمكن عشآن أحسن منكم؟!

طب تعرف إن حريمكم بتغفلكو يعشقو حضني
أشكالكو “أشكالكم” دي مستفزة بالمطوة آخركم غَزّه
أدكو وشارع بورسعيد عفاريت للأكشن جاهزة عفاريت للآكْشن جاهزه عفآآآريت
أنا خصمي قلبو كرتله خصمي تحت رجلي عامله منافيلة تحية لأحمد ماهر فرخة رئيس 
قوات أصل الشلّة

مين، مين فيكو قال خصمي؟
وبدمه هلوّن جسمي، أديله سكينة من تحت لفوق أفلقو نصين كدا رسمي.
مش بايع أنا القضية مش ذنبي اللي إنت هافية أنا مووتي و سمّي أكون بتكلم حد يبجح فيآ

التوني أراضينا دولة لوحدينا بيقولو ده أخطر خَط
باشا أفندينا هتعيشها علينا وشرف أمُي لتتحط
هتأكل سكينة وتقع وسطينا أعذرني أصلي أتعصبت، وأسيبك تروح شارعك مجروح، وتقولهم أنا أتضربت.

أنا إنا إنـآآآ عايزك تحفظ شكلي إنت إلا مش قد مشاكلي
أحسن لك رووحي ي حلوة يا بيضة على جيهتك لهتتكلي
هتجيبوا سكاكين مش نافع
أرجعوو روحوا هاتو مدافع

آنا خمسة شوية عليآ وهفضل فيكم بإيدي رافع وأنا فيكو بايدى راآفع
أركنو حبة على خيبتكو
هلآهيل بره وفي جيهتكو
قراطيس بلاليص وآخدين فِ الكيس

يخربيت أبو عفانتكو، والحرب دايرة ومين هيصد؟ طآلقين عليكو كلآب بتعض
أجعصكو حمله اللي راعب دولة أخدها جري ماعرف يصُد
ميعديش يوم ويجيلها النوم من غير مآ أحكيلها حكاية
بتقوولي بتقولي أنا قلّبي لقلبك حُبي لحبك وحدو كفآية
أصلي بكيفها أنا طول الليل بالغرقانة والكوباية بلغرقانه و الكوبايه

لأ مقولتش إن أنا حملة
ولا قولت إن أنا سندال
بس أنا صدقني فِ كلمة
أتنطط معَ أجيآل
ما تفوق ياض يا مريل ع أملك أوعا تميل
مش مستاهلة إني أعاملك، ده أنا أجيبلك أصغر عيّل
ده يعآملك أصغـر عَييل
وسع علشان كده هخرب بنزل وأخرب
هعمل من جسمكو فتة وهعبي في دمكو وأشرب
أضيق شغلة أنا أوسعها ومعايا فركة هولعها أباليس عقلي بتعشقني علشان بسهر أدلعها
تجار وماحد قادرنا جايبين من الخلق آخرنا بنعاركو الدبان الأزرق

وحمل مدبوحة على إيدنا ده سلاحي مسنون ومقوس أخصامي قدامه بتعوص
أقدر أشقك أنا في جهتك من الضرب تقع وترفس
إنتهت كلمات مهرجان انا عايزك تحفظ شكلي كده مكتوب كله كامل لحد المسايات، لحد قلبه ده سانده في حكاياته حوده الجوكر قلمه إتنطط رصيص وعليكو بوط وشواحة ابو كمال على الساحة الكل قصاده هيبلط فارس زيزو توب في توزيعته مانو الجنتل ده في مزيكته بصراحة أخد العالمية،

مهرجان انا عايزك تحفظ شكلى


لا يوجد تعليقات

أضف تعليق