كلمات اغانى راب - كلمات اغانى راب مصرى

84
 كلمات اغانى راب 2016 - كلمات اغانى راب مصرى 












كلمات اغانى راب ايجى راب اسكول

.حياه الخطر
من غير ولا كلمه
عيون مفتوحه وشايفه قيود الذل
من غير ولا غنوه
صوتنا مكتوم بس هيوصل للكل

فى زماننا الزمن غدار
لازم تنكوى بالنار
اكيد محتار
ما بين الخير والشر ولا قادر تختار

مخك واقف قلبك عطل ولا حاسس بالمكان
قلبك ميت شايل سيفك وناسى انك انسان

سبحان الله من نجاك
وحماك من نار الهلاك
رافض اى نصيحه
مقتنع ان عقلك فتاك

مسير مش مخير
اصل الفكر لازم يتغير
نظره شر فى كل مكان
بتقول للخير عمرك ده قصير

حاسس انك مظلوم
ولا حد عليك بيلوم
ماسك سلاح من حديد
وصلت للجنون

عايش فى بلدى
نفسى آخد حقى
شايل اكتر من طاقتى
وكمان بيحاسبونى على غلطى

امشى جنب الحيط
يحتار عدوك فيك
للاسف طلع الحيط
اكبر عدو ليك

ليه كل الناس ما بتفتكرش تخطط ليه
ليه
ليه كل واحد ما بيعملش اللى عليه
ليه

بص لقدام
حاول تنسى الآلام
سبب ظلمنا كله ان زمننا غالى علينا

ليه كل الناس ما بتفتكرش تخطط ليه
ليه
ليه كل واحد ما بيعملش اللى عليه
ليه

بص لقدام
حاول تنسى الآلام
سبب ظلمنا كله ان زمننا غالى علينا

فكرنا ان احنا نعيش كويسين وبعدنا عن الخطر
طلع ده حلم كبير فى زمن فيه قلوب حجر

كله بيحاول ينسى
قادر على غيرك تأسى
حياتك ماشى فيها على شوك ومش لاقيلك مرسى

بتسعى تدوس على غيرك
عمرك ما فى مره تحس بعيبك

تهرب من خطر بيجرى وراك
دايما تلاقى غيره بيستناك
بتدور على مخبا هنا وهناك
بتلاقى اثر الياس معاك

قالو الغلط عليا
حقوقى دايما منسيه
خلينا ماشيين فى الخير
احنا بنتحاسب بالنيه

مفيش انسان بيبكى على انسان
اصل مفيش فى القلب مكان


الوحده
اللى خلت الرايه مرفوعه فوق الكل
بالقوه
راح تكسر باذن ربك كل قيود الذل

فكر انك تعيش
ده لو حتى مفيش
ذل ما بينتهيش

من غير مفيش مكان
احنا تحت الارض
ايجى راب سكول
دور علينا هتلاقينا على طول

ليه كل الناس ما بتفتكرش تخطط ليه
ليه
ليه كل واحد ما بيعملش اللى عليه
ليه

بص لقدام
حاول تنسى الآلام
سبب ظلمنا كله ان زمننا غالى علينا

ليه كل الناس ما بتفتكرش تخطط ليه
ليه
ليه كل واحد ما بيعملش اللى عليه
ليه

بص لقدام
حاول تنسى الآلام
سبب ظلمنا كله ان زمننا غالى علينا




اكيد فى مره سمعت عنهم
3 بينهم عهد واحد الوصول لحلمهم
ورق عليه كلام بيتكتب يبين فكرهم
لو الطريق اتسد يفتحوه بايد واحده كلهم

ماهو قالك ابعد عنى
سالت ع السلاح قالك ده فنى
هفضل اغنى رغم صغر سنى
منك مش هامننى
وده لاسباب كتير ومنها انى

اتعلمت من كتير
ان الفن مش كعبله
نصيحه قالهالى في يوم بلاش تغنى هرتله

رديت وقلت امين
احنا وراك ماشيين
هتروح شمال هتروح يمين
على طول متجمعين

اهلا بيك فى ارض الملوك والاسكندر الاكبر
عليك تقدر ناسها وانتا كمان هتتقدر
انا مش مسئوول لو فكرت فى يوم تستكبر
قلتلك اسمع وافهمنا آن الاوان تفكر
مكاننا يبقى بلاش بينا تستهتر t-bay

اثبتنا وجودنا
للحرب خوضنا
بعد ما تبتدى تعادي بترجع تانى بتطلب هدنه
3 فى حلم واحد
كلمه الغدر راحت
فكر 1000 مره ان مفيش تار لينا بايت

اثبتنا وجودنا
للحرب خوضنا
بعد ما تبتدى تعادي بترجع تانى بتطلب هدنه
3 فى حلم واحد
كلمه الغدر راحت
فكر 1000 مره ان مفيش تار لينا بايت

لما تسمع اسم كاباللو يبقى لازم تفكر
ده كل كلمه هقولها هتستوعبها وتتذكر

ان ده مغنى الراب اللى بدأ من زمان
قبل ما امه تسافر او يفكر فى اللمعان

خلاص كل من هب ودب بقى بيغنى راب
مش كل من غنى وكتب هيعلم فى الشباب

قدمت كتير رسايل للى بيفهم فى الاغانى
عبرت عن حالت الشباب للي يقدر كلامى

وعرف ان فن الراب ده مش كتابه وبس
لا ده كل كلمه تقولها لازم بيها تحس
عشان كده لما بغنى الناس عليا تبص
تعرف تميز مين تحت ومين هو البيج بوس
big boss-

قلت كتير ابعد عنى
ودايما قلت الراب ده فنى
هفضل مهما زمانى ظلمنى
مفيش واحد يقدر يحبطنى

عييييش
مهما حصل لك فى الدنيا دى
ما تشتكييييييش
ادعى لربك هو المخلص
ده غيره مفييش


اثبتنا وجودنا
للحرب خوضنا
بعد ما تبتدى تعادي بترجع تانى بتطلب هدنه
3 فى حلم واحد
كلمه الغدر راحت
فكر 1000 مره ان مفيش تار لينا بايت

اثبتنا وجودنا
للحرب خوضنا
بعد ما تبتدى تعادي بترجع تانى بتطلب هدنه
3 فى حلم واحد
كلمه الغدر راحت
فكر 1000 مره ان مفيش تار لينا بايت
3.ان الاوان 


ريحه الشر فاحت
الناس اللى راحت
اكيد ارتاحت
اما تقوم يوم من نومك تعرف ان احلامك ضاعت

الناس فى ضميرها باعت
اوقات الفرح فاتت
افكارنا السلبيه كترت والناس عمرها ما فاقت

الدنيا بقت بتخض
الناس ع الشر بتتشد
بينا وبين الخير فى سد
100 سؤال وفين الرد
إمتى يجى وقت الجد
وقت الظالم فيه ينهد

مش فاهم ايه العمليه
شايف الناس غاويه اذيه
حاسس انى عايش فى غابه والناس ذئاب بشريه
خايف الدور ييجى عليا
مين فينا هيكون الضحيه
اصل الموت بقى فكره غبيه
من كتر زنوب مخفيه
الشر بقى هو النيه
خايف اروحله برجليا

هتعمل خير هتلاقى شر
فى الدنيا دى للامان مفيش بر
كله دلوقتى بيدور على المفر
عشان توصل لازم انتا تدوق الذل

بتكلم علشان نفسى الناس كلها تحس بامان
مايكونش المظلوم من جواه بيموت والظالم فى سلام
لو لسه فى قلبك ذره شجاعه اتحرك قوام
نفسى احس بيه مره واحده واطلع من الظلام

اصل دلوقتى آن الاوان انى لما اتكلم تتحرك
بلاش تقف تتفرج عليا تهرج
اصلى لما اغنى ممكن حكمه تطلع منى
اصل الراب ده فنى ولا انتا عمرك ما سمعت عنى


وفيه شويه كلام اجنبى انا مش فهمته خالص وبالتالى مش هكتبه


بتكلم علشان نفسى الناس كلها تحس بامان
مايكونش المظلوم من جواه بيموت والظالم فى سلام
لو لسه فى قلبك ذره شجاعه اتحرك قوام
نفسى احس بيه مره واحده واطلع من الظلام

اصل دلوقتى آن الاوان انى لما اتكلم تتحرك
بلاش تقف تتفرج عليا تهرج
اصلى لما اغنى ممكن حكمه تطلع منى
اصل الراب ده فنى ولا انتا عمرك ما سمعت عنى

اسمها مخدرات يعنى احلامك دى وهم فات
اعتبرها زكريات اصل الدنيا خد وهات

شيطانك منك قرب
قالك يا ابنى ما تجرب
على الاقل من كل همومك بتتهرب

ماقالش هتعيش فى وهم
الايمان فى قلبك صابه سهم
هتحس دايما بهم
وانتا فايق الدنيا فى عينك غم

اصل انتا لو بتسمع
ماكانش الشوق بيولع
ماهو انتا لو فاهم كلامى فى قلبك هيوجع
هتقولى فكك وارفع
ما انتا لاقى اللى بيدفع
لو هو ده تفكيرك صدقنى كده مش هتنفع

هتصغر فى عيون الكل
مش هتلاقى طريق لراحتك غير الذل
لو تسالنى ايه الحل
او تقولى ايه العمل
مش هقول غير ربنا موجود يبقى في امل
وهدعى ان انتا تتوب قبل ما فوق تتنقل
يا اما قولى ازاى يوم القيامه تتسال
ولا انتا عايز باب الرحمه فى وشك يتقفل
4.لعنة فرعون

INTRO

اجدادنا قالو اتقى شر الحليم اذا غضب و ادى الغضب عايزنها حرب اتفضلوا عز الطلب حتقول عرب؟ فين العرب؟
اسف العربى مات لما قصور العراق و فلسطين اتهدت و اتحولت انقاض مصر علم سلام بيرفرف و احنا جنوده واقفين صف
على الاقل بنتحرك لو حد اتهان مش بنقف كل اللى غلط يوم فينا حبل موت على رقبته و يتلف افهم اللى جاى انا مصرى و لازم وطنى يتنصف



مصرى

اسال جدودك حيقولوك عنا

مصرى

تاج على راسك لو عارف تاريخنا

مصرى

من ثورتكم لنشيد بلدكم حدود و طنكم كل حياتكم اتبنت بايدنا احنا انا

مصرى

مقاتل صلب قلبى صخر دمى حر

مصرى

تهين بلدى يصبح دمك عندى مهدر

مصرى

خليت صهيونى يحقد يقول عرب عايشين بدون عقول همجى بربرى عن دمنا انت مسؤول


Young Kapallo

مصرى مقاتل اصلى لو انا عدو فى نظرك تبقى عدو فى نظرى انسان واقعى عصرى صاحب كرامه تخلى الغالى يرخصلى مين اللى عايز يعادى اتفضل
لكن اسمحلى دقيقه حداد على الاخوه اللى عملت حسابها مع شعب همجى
اتفضل فى الزنزانه صحيتوا ذئاب جعانه الاهانه باهانه دم اخواتى فى رقبتى امانه تاريخ بيحتقر اللى عدانا
فى يوم حترجع تترجانا و تندم اه ممكن اسامحك بس دوق الذل و المهانه
مبروك فزت بلقب الخاين غلك من افعالك باين بينت لنفسك اصلك و ان ضميرك جواك كان نايم
اخ و اخوه بيتخانقوا بيتالم لكن البادى اظلم ليه بتظلم؟ حقى برقبتى مش حستسلم بقولها تانى حتيجى تتندم
لعنه
فرعون مع سيف مسنون و غضب 80 مليون تخيل اللى جاى و اعرف لو انت طايش انا 
مجنون قومى يا بلدى ارفعى راسك لسه عظيمه برضو فى عين ناسك
الحضاره اساسك و بحراسك خير جنود الارض انا واثق




مصرى

اسال جدودك حيقولوك عنا

مصرى

تاج على راسك لو عارف تاريخنا

مصرى

من ثورتكم لنشيد بلدكم حدود وطنكم كل حياتكم اتبنت بايدنا احنا انا

مصرى

مقاتل صلب قلبى صخر دمى حر

مصرى

تهين بلدى يصبح دمك عندى مهدر

مصرى

خليت صهيونى يحقد يقول عرب عايشين بدون عقول همجى بربرى عن دمنا انت مسؤول


Dragon Hell

اخويا عمره ما يغدر بيا لا مش اخوه 80 مليون رافع حاله الطوارىء القصوى
بالقوه بالعنف بالفن بالقلم شرفنا غالى علينا القصاص الدم قصاده دم
كل اللى تم بيدل ان جواكم غل على ارض الفراعنه بترموا اللعنه انهارده اتجمعنا لكل
واحد هانا سرق شرفنا باقذر وسائل داس على راسنا بتبنى من جثثنا تل
تقتل العربى المسلم من ربك عمرك ما حتسلم تتاسف تتعذر كل العلاقات لازم تتكسر تتحسر على اى حد فكر يهيننا
بايدينا نحدد مصيرنا خير جنود الارض اصوات طبول الحرب
بكل عزمك حافظ على العرض الحكم نطق اعدام بالضرب من الشرق كانت راحت للغرب
عاصفه مصريه حتهب على كل غادر تتهد مدينا ليكو ايدينا كتير و كان ثمنها تتعض ملكمش عندنا غير الطرد



مصرى

اسال جدودك حيقولوك عنا

مصرى

تاج على راسك لو عارف تاريخنا

مصرى 

من ثورتكم لنشيد بلدكم حدود وطنكم كل حياتكم اتبنت بايدنا احنا انا

مصرى

مقاتل صلب قلبى صخر دمى حر

مصرى

تهين بلدى يصبح دمك عندى مهدر

مصرى

خليت صهيونى يحقد يقول عرب عايشين بدون عقول همجى بربرى عن دمنا انت مسؤول


Kapallo

محتاجين تعرفوا معنى الرجوله الموضوع مش موضوع كوره لما جينا عندكم اتهنا و اول درس فى الرجوله
لما جيتو شلناكم على راسنا كان ممكن على راسكم دسنا بس المشكله صافيه نفوسنا
الفرق بين شعبين واحد قلبه ابيض من زمان
و الثانى الغدر فى دمه طول عمره مالوش امان
مصر و جيشها كانوا اكبر سبب انك عايش فى امان خير اجناد الارض بلدى ذكرت فى القران
غلابه فاكرين انكم شعب من الشعوب العربيه
بس انتوا شعب قدروا يلغوا منكم الهويه
و ابسط دليل هوه ان لغتكم هيه فرنسيه ولعتوا النار عليكم استحمل كلماتى الجايه
غلط فى اسيادك و نسيت اصل بلادك اهنت ناس كتير كانو فى يوم سبب نجاتك
تذكر جميله بو حريد
عايزك تفتكر حياتها
صناعه مصريه انتاج تمثيل كل العالم عرفها
و كل الناس اللى اتظلمت اكيد ربى حينصفها



مصرى

اسال جدودك حيقولوك عنا

مصرى

تاج على راسك لو عارف تاريخنا

مصرى

من ثورتكم لنشيد بلدكم حدود وطنكم كل حياتكم اتبنت بايدنا احنا انا

مصرى

مقاتل صلب قلبى صخر دمى حر

مصرى

تهين بلدى يصبح دمك عندى مهدر

مصرى

خليت صهيونى يحقد يقول عرب عايشين بدون عقول همجى بربرى عن دمنا انت مسؤول

5.دمر نفسه بايده

الاول بس فى كلمات فى الاغنيه نفسها مش واضحه
فانا كروتها عشان ننجز


اصحى في ايه
قوم من النوم تعالى هنا
ايجى راب سكول بتقول احنا محدش قدنا
عشان بنغنى راب عربى طالع من قلبنا
لو مش مصدق تعالى اسال فى حينا

واوعى تتعدى حدودك دا الحدود متكهربه
فى منطقتنا شباب كتير كلها متعصبه
شباب دماغها رايحه
مخدرات ريحتها فايحه

والكلام ده مش فى منطقتنا بس ده فى البلد
فى اى مكان تروحه مخدرات بتتوجد
عاوز مسئول يقولى معنى الكلام ده ايه
ما تقلقش يا ابنى الوضع مسيطرين عليه

فكر وقولى كام فى المخدرات دى اتدفع
فكر وقولى معدل الجريمه اللى ارتفع
كام شاب فى شبكه المخدرات وقع
كام ام قلبها على عيالها بيتوجع

انتشار غريب دور تلاقيله معنى
لازم يغمض عيناه ولازم يفتحها ويسمعنا
قبل ما الياس يدب فينا ونقول احنا ضيعنا
وساعتها هنندم والندم مش هيبقاله معنى

عنيك حمرا زى الدم 
كانك شايل الف هم
حياه حلوه قلبتها
وجالك وقت للندم

عاوز تدمر نفسك وتعيش حياتك فى الياس
يبقى هى فكره وااحده مخدرات وبس
ايوه هى فكره واحده مخدرات وبس

دمر نفسه بايده
مفيش حاجه هتفيده 
هيوصل للنهايه وهيبقى ايه

ده الشيطان زميله
مخدرات طريقه 
واللى عامل صديقه هيضحك عليه


دمر نفسه بايده
مفيش حاجه هتفيده 
هيوصل للنهايه وهيبقى ايه

ده الشيطان زميله
مخدرات طريقه 
واللى عامل صديقه هيضحك عليه

دخلت حياتنا
دى كارثه كبيره
موت حاجات في جسمه خطيره
واهى قلبت حيره
الدنيا بايظه على دماغك 
مالقيتش غيرها قدامك
مخدرات اشرب بقى جنانك
وادخل في شبكة فيها
خطوات كتير وانتا دلوقتى فى اول خطوه
الخطوه الاولى 
الدخان
اول طريقك للادمان
بتلف بايدك كام جوان
وصلت للطيران
دبابيس محطوطه فى كوبايات 
دخان طاير عامل خيلان

الخطوه التانيه
دنيتك فانيه
ما بقاش فى حاجه بتاثر فيك غير حاجه واحده بس هى الكليه
الاس ار ( sr ) والالترا دول 
عامل هيد ( head -دماغ يعنى ) مش معقول
فاكر نفسك ملك والناس كلها عليك بتقول

شوف المدمن ده وصل نفسه لفين
شوفو حد يشيله من هنا انتا ياابنى ابن مين شيطان رجيم
الكل عنك بيبعد يا ترى دلوقتى صاحبك مين
اسال نفسك مش هو برضه سليم

التعليقات

  1. جامدة بس انا عايزة حد يلحنهالى please

    ردحذف
  2. اللى هى اغنية دمر نفسه بيده

    ردحذف
  3. روعه + انا بوزع اغاني ومهرجانات الي عايز اي حاجه يكلمني واتس 01061960464

    ردحذف
  4. روعه + انا بوزع اغاني ومهرجانات الي عايز اي حاجه يكلمني واتس 01061960464

    ردحذف
  5. هااايل واللهي انا بحاول اشتغل علي الحاجات الي زي كدااا

    ردحذف
  6. اللى عاوز كلام راب او مهرجانات ممكن يكلمنى واتس و نتفق
    بس ده للجادين مش عاوز حد يلطف ويقول بكام الواحده عشان انا ردودى وحشه مش هتعجب حد بلاش لعب عيال بتكلم جد و اى حد هيبعت رساله واتس و هحس انو بيهزر هو الى هيخصر اافه الى كده هيندم الكلام جاد و فى كلام كتير انا كتبته و بينزل لمشاهير راب بس بيتكتب باسمهم عشان مش عاوز شهره ده مجرد شغلى اكل عيش يعنى
    01025761706

    ردحذف
    الردود
    1. طب بص والله مش هزار لو سمحت عايزك تكتبلي كلام

      حذف
    2. انا عايز اعمل اغنيه اكتبلي كلمات ولو نجحت هنطلع مع بعض

      حذف
    3. بعد اذنك عاوز كلمات مهرجانات وانا تحت امرك في اي حاجه

      حذف
    4. يسطا ينفع تتكلم فيس بوك وخلاص بلاش واتس تمام وانا عايز كليمات راب اولا

      حذف
    5. انا غيرت الرقم بتاعى و بتطلت اشتغل ف الكلام ده

      حذف
  7. انا بجد عايز تلحين لأغنية راب حزينه وانا عندي الكلام وده رقمي لو حابب تتعامل معايا 01125017302

    ردحذف
    الردود
    1. انا بلحن ودة رقمى 01012866769

      حذف
    2. انا ملحن ودا رقمي 01030606740

      حذف
    3. قشطة انت منين ممكن نتقابل بعد رمضان ونكتب كلمات اغنية ديس تراك

      حذف
    4. انا عندي صفحةة ع اليوتيوب و اختي بتألف

      حذف
    5. عايز لحن

      حذف
  8. عايز اتواصل مع حد بيكتب راب وانا اغني
    ٠١١٥١١٩٣٩٧٥
    للاهميه

    ردحذف
    الردود
    1. انا بكتب كلمات راب لو عايز كلمات تغنيها كلمني واتس01030606740

      حذف
  9. انا بعرف اغنى وكمان معايا واحدا بيلحن بس عايز حد يوزع ورقمى اهو واتس 01012866769

    ردحذف
    الردود
    1. انا اكون الموزع بعرف اوزع

      حذف
    2. هتعرف تظبط التركات وكدا

      حذف
  10. انا بعرف اغني ودهرقم الوتس

    ردحذف
  11. نا بدور ع تلحين ممكن مساعده نا بغني راب كويس

    ردحذف
  12. انا ملحن و كاتب اغاني راب اللي عاوز يعمل لحن او اغنية يكلمني على رقمي 01030606740

    ردحذف
    الردود
    1. اشباب كوله بات بتغاني انااسمي VIKHمن اسماعيليه كوله بات بتغاني راب انابغاني وا بلحن واباكتب بوزع

      حذف
    2. محتاج منك كلام متغناش

      حذف
    3. منين من اسماعيليه

      حذف
    4. طيب لو معاك كلمات نتعاون عندي استوديو وبعمل اغاني

      حذف
  13. عايزه اتواصل وانا اغني

    ردحذف
  14. يجمعاه احا مشكول من هب وتاب يغاني الواحة تعب خخخخخخخه

    ردحذف
  15. اللي عاوز يعني يكلمني رقمي اهو 01060416080

    ردحذف
  16. انا بحب الراب الحزين جدا حد معاه رابات حزينه من تأليفه

    ردحذف
  17. عايز حد يوزع راب يكون م المنصوره

    ردحذف
  18. عاوز موضوع new school يا جماعه والنبي

    ردحذف
    الردود
    1. الي معاه يكلمني واتس بس حاجه تبقي زاي ويجز بابلو مروان موسي عفرتو كدا الرتم بتاعهم دا انا معاية مزكتي بس عاوز موض ع
      01145066216

      حذف
  19. انا بعرف اغني ومحتاج حد يكتبلي ويوزعلي مهرجنات وده رقمي ارجو المساعده 01024135417

    ردحذف
  20. بجد جميلة و عيط و انا بقراها مش عارفة ليه

    ردحذف
  21. واو معايا احن مناسب عايها ❤️💟

    ردحذف
  22. انا بعمل مزيكا ودا رقمي 01029456418

    ردحذف
  23. انا بعرف اغني راب وصوتي يعني ممكن يكون حلو وده رقمي والتساب بتعاي 01065465514

    ردحذف
  24. يجمع انا محتاج حد يسعدني في اول خطوه الغنا راب وده رقمي01065465514ويريت محدش يلطف الموضوع ده بنسباليه حلم العمر

    ردحذف
  25. طب ياجماعه انا بغني راب وليا تركاتي ع اليوتيوب
    وعندي استديو كامل للتسجيل ومحتاج حد يكتبالي كلمات ويكون معايا ع طول وده رقمي الوتس 01114903040

    ردحذف
    الردود
    1. اتصلي بيااا معاياااا اكتر من اغنيه بكتب راب مهرجناات وشعبي 01147404456

      حذف
  26. انا مغني راب وعايز تقدير من اي حد اني اوصب

    ردحذف
  27. 01142830131 الي جيه معه سكه يكلمني اتعمل دويتو فشيخ

    ردحذف
  28. محتاج كلمات اغنية عن معاناة الشغل ودا رقمي 01008913354

    ردحذف
    الردود
    1. 01147404456 بكتب اي لو اغاني ومعايا حجاات جديده كتيررر لو حابب

      حذف
  29. انا عاوز اغني ممكن

    ردحذف
  30. انا عندي كلام اغنيه مهراجنات عاوز اغنيه بس عمري ما غنيت قبل كدا

    ردحذف
  31. انا عايز اغنيه حزين حب

    ردحذف
  32. 01111584818ؤأنبي في أقرب ؤقت عليشأننفسي أغني






    ردحذف
  33. انا عاوز اغني بس راب

    ردحذف
  34. عايز حد يكتب راب ويكون جاد ، يتواصل معي ع واتس ٠١٠٠٠٠٨٢٠٩٣

    ردحذف
  35. محتاج اغنيه راب عن الام

    ردحذف
  36. انا معايه بيت وبعرف اغني راب والكلام موجود بس مش عارف اسجل

    ردحذف
    الردود
    1. 01159133502 كلمني واتس او رن فون

      حذف
    2. انا بعرف اكتب اغاني راب بأي طريقه حزين حب اي حاجه تحبها وبعرف اغني برده بس مبعرفش الحن لو فيه حد بيعرف يبعتلي على الرقم ده على الواتس
      +01103744044

      حذف
  37. انا ممكن اغني بس عايز حد يكتبلي
    ده رقمي.. 01093500359

    ردحذف
  38. انا ان شاء الله هادي في الراب عاوز حد يسجلي

    ردحذف
  39. عاوز اغني راب وده رقمي 01553653943

    ردحذف
  40. كسم إلى عمل راب دا كلكو ولاد متناكه

    ردحذف