كلمات اغانى البوم جنات بنفس الكلام

0

كلمات أغاني ألبوم جنات بنفس الكلام 2016

.
كلمات اغانى البوم جنات الجديد 2016 بنفس الكلام هنا جمعنا لكم جميع كلامات الاغنيه حتى لا تبزلون مجود فى البحث عن الاغانى و الكلامات فى موقع هرم جمعنا لكم جميع الالبومات و جميع كلمات الاغانى


كلمات أغاني ألبوم جنات – بنفس الكلام 2016

كلمات ألبوم جنات – بنفس الكلام 2016

كلمات أغنية أخذت قرار



كلمات الشاعر : هادي أبو اليزيد
ألحان : محمد مجدي
توزيع : يحيي يوسف


جنات أخدت قرار 2016

من الآخر تني وراك مش هسيبك هستناك
و هقضيها مطاردة معاندة لما اشوف اخرتها معاك
هتروح من قلبي أنا فين ان شا الله استنى سنين
و هجيبك اجيبك يا حبيبي وعندك ده كبيره يومين
عمال بتسيطر سنة سنة صحصحت مشاعر نايمة ننة
من أول مرة احنا اتقابلنا و واخد ليه قلبي معاك
و استعجل ليه مانا لازم اهدى مفيش حاجة بتيجي مرة واحدة
بس انا عندي يا حبيبي كلمة انا مش ممكن هنساك
من الاخر قلبي اختار و خلاص انا خدت قرار
ان انا حبيتك من قلبي ومعاك لو حتى في نار
اهي بقى كبرت في دماغي ولحد عنيك ما تلاغي
انا بقى قاعدة لك هنا جنبك هشغل قلبك و اختار
انتهت كتابة كلمات أغنية أخدت قرار إلي الأغنية التالية
—————————————————————

كلمات أغنية مش رجولة


كلمات : نور الدين
ألحان : مصطفي عوض
توزيع : أسامة عبد الهادي


جنات مش رجولة 2016




قاعد وسطيهم و بتضحك فرحان لي بنفسك
علشان صدقتك و بكدبك خلتني أحبك
مش أي حد يدق باب القلب نفتح
في ناس بتلعب لما نفتح قلوبنا تجرح
و دول خسارة اللوم عليهم مهما كان
صغيرين يمكن كمان فاكرينها لعبة
ميعرفوش إن القلوب كسرتها صعبة
شوف لما تيجي من اللي مديله الأمان
ودي مش رجولة انك تخون قلب حب
ياللي انت خليت الحنان و الحب ذنب
و اهوه درس و اتعلمت منه كتير أنا
أيامي جاية و انت وقتك فات و عدى
أصل اللي زيك مش بيفهم في الكلام ده
عايز الصراحة خسارة فيك حتى السكات
كل ما تتكلم بتصغر عندي أكتر
معرفش امتى يعني انت في يوم هتكبر
كان ليك في قلبي حب و انت خليته مات
انتهت كتابة كلمات أغنية مش رجولة إلي الأغنية التالية
—————————————————————

كلمات أغنية 100 دليل


كلمات : عزيز الشافعي
ألحان : عزيز الشافعي
توزيع : أسامة عبد الهادي


جنات 100 دليل 2016



بتقولهم انك نسيتني قولهم
ميفرقوش معايا أصلاً كلهم
أنا عندي 100 دليل على انك مستحيل
تنسى الحب اللي بينا أو تلاقي لي بديل
ده حنا بينا الحب كله يا حبيبي كله كله
و الهنا و الفرح كله يا حياتي كله كله
لو نسيت انت اللي بينا
هاتلي قلبك بس اقوله
في حاجات لا يمكن حد فينا يكون ناسيها
حاجات انا و انت اللي عارفين بس بيها
دي ذكريات و عمر فات
و لو عايزنا نعيدها يالا احنا فيها
انتهت كتابة كلمات أغنية 100 دليل إلي الأغنية التالية
—————————————————————

كلمات أغنية بنفس الكلام


كلمات : نادر عبدالله
ألحان : خالد عز
توزيع : تميم


جنات بنفس الكلام 2016



بنفس الكلام و نفس الطريقة بنتقابل للمرة الكام
و كمان تقريباً أسئلته ليه معتادة
أنا عاملة ايه و ازيي و أخباري و فيني مفيش كلمة زيادة
و على اللي ما بينا فيه ألف علامة استفهام ؟؟؟
ياه مشاهد مكررة و أنا معاه ياما شوفتها بنفس الترتيب
ولا قل و لا زاد حاجة فيها
ياه لا هي فارقة ينساني أو انساه
و لا فارقة اني أكسب و لا اسيب
دي محصلة معاه بعضيها
و اهي دي الحقيقة اللي نفسي نتواجه بيها
بنفس الكلام و لسه احنا في من جوانا حالة استسلام
و الغلطة بدل ما نصلحها فيها نتمادى
تيجي ازاي و ليه وكأني لما اسأل عنه دي مجرد عادة
و سؤاله عليا واجب لازم يتقضى قوام
انتهت كتابة كلمات أغنية بنفس الكلام ، إلي الأغنية التالية
—————————————————————

كلمات أغنية أكيد زعلت


كلمات : تامر حسين
ألحان : تامر علي
توزيع : أحمد وجيه


جنات أكيد زعلت 2016



أكيد زعلت على اللي كان أنا ليا فيه و عنه اتنازلت
أول ما شوفت في واحدة ايدها بين ايديه فجأة اتصدمت
مع انها ممكن تكون روحه و حبيبته
مع ان أنا اللي طلبت نبعد لما سبته
معرفش ليه غيرت عليه و كأنه خاني
و دموعي نزلت من عنيا غصب عني
حسيت بجد …. اني اتقتلت
بصيت لتحت و اتداريت و خوفت ليشوفني اتجرحت
و مشيت قوام من المكان يا قلبي ليه خلتني روحت
بعد الفراق مجاش في بالي اني هقابله
فكرني تاني بي اللي منه و تتحسبله
انا كنتي عايشة براحتي في اليوم اللي قبله
ايه اللي جرالي مالي حنيت لما شوفته
يا قلبي انسى … لو سمحت
انتهت كتابة كلمات أغنية أكيد زعلت ، إلي الأغنية التالية
—————————————————————

كلمات أغنية اخر أحزاني


كلمات : أحمد علي موسي
ألحان : محمد عبدالمنعم
توزيع : مدحت خميس


جنات اخر أحزاني 2016



عيني ليلي يا ليل
ما تخلقش اللي ابكي و اندم يوم عليه
و اللي اقول يا خسارة باعني و سابني ليه
انت واحد عادي فيه منك كتير
لكن اللي زيي مستحيل تاني تلاقيه
ربنا ما يجبش جروح تاني و يخليك اخر أحزاني
و يعوض قلبي اللي كسرته و أشوفك واقف في مكاني
و اللي انت عملته في يوم فيا يجرالك و أشوف بعنيا
قلبك مكسور و بتتمنى لو ترجع تاني في يوم ليا
يالا مع السلامة بقى تعبت خلاص كفاية
يالا مع السلامة كده اخرك معايا
لما تاخد مني عمري و حب عشت سنين عليه
لما بايديك تيجي فجأة كل ده تهد فيه
تفتكر ايه اللي ممكن ابقى حاسة يعني بيه
انت فاكر هي سهلة أو بسيطة و لا عادي
ان حب سنين و عشرة كل ده يبقى اسمه ماضي
و اللي بستغرب له شايفاك بالفراق مبسوط و راضي
يالا مع السلامة بقى تعبت خلاص كفاية
يالا مع السلامة كده آخرك معايا
انتهت كتابة كلمات أغنية اخر أحزاني ، إلي الأغنية التالية
—————————————————————

كلمات أغنية اسأل مجرب



كلمات : نادر عبد الله
ألحان : محمدي
توزيع : ياسر ماجد


جنات اسأل مجرب 2016



اسأل مجرب و اسأل الناس كلها
مين بالفراق ارتاح و مين تعب سنين
لو هتفارقني اسأل مجرب قبلها
ما هو أغلب اللي اتفارقوا عاشوا تعبانين
شوف اللي قاسوا و اللي تعبوا قد ايه
واحد ندم و التاني كان ندمان عليه
هتاخدنا للسكة اللي ملهاش رجعة ليه ؟
جرح الفراق دايما مبيفرقش بين
مين اللي متفارق أو اللي مفارقه مين
في الاخر الاتنين بيطلعوا مجروحين
بتخيل الأيام لو أنا كملتها
بعدك بشوفها صعبة لو ما بقتش ليك
و الدنيا و انا سايباك لو اتخيلتها
هتشوفها من بعدي انها فضيت عليك
شوف اللي قاسوا و اللي تعبوا قد ايه ؟
واحد ندم و التاني كان ندمان عليه
هتاخدنا للسكة اللي ملهاش رجعة ليه
جرح الفراق دايماً مبيفرقش بين
مين اللي متفارق أو اللي مفارقه مين
في الاخر الاتنين بيطلعوا مجروحين
انتهت كتابة كلمات أغنية اسأل مجرب ، إلي الأغنية التالية
—————————————————————

كلمات أغنية متتكلمش



كلمات : أمير طعيمة
ألحان : إيهاب عبد الواحد
توزيع : أحمد إبراهيم


جنات متتكلمش 2016




متتكلمش عني بسوء و لا بالخير
بلاش دايما تجيب اسمي في كل مكان
تاملي اللي غلط يبقى كلامه كتير
بلاش سيرتي على الفاضي و علي المليان
و عود نفسك ان احنا بقينا اتنين
خلاص كل اللي كان بينا ده ماضي و راح
انا و انت خلاص رحنا  و مش راجعين
 وشيلني من حساباتك عشان ترتاح
عملت اللي مفيش غيري هيعمله ليك
عشان خاطرك نسيت نفسي و عمري كمان
و 100 مرة انا وقلبي راهنا عليك
مفيش منهم ولا مرة كسبنا رهان
سنين ضيعتها في عمري عشان ارضيك
تعبت كتير عشان انت تكون مرتاح
بتسأل ليه انا نسيتك هرد عليك
عشان حبك ملي قلبي عذاب و جراح
انتهت كتابة كلمات أغنية متتكلمش ، إلي الأغنية التالية
—————————————————————

كلمات أغنية بطل تغني



كلمات : ملاك عادل
ألحان : محمد يحيي
توزيع : مدحت خميس


جنات بطل تغني 2016




ما تمثلش … ده انا أصلي ما بتثبتش
احمد ربنا ان انا معجبة بيك أصلا ما تمثلش
احمد ربنا اني اتثبت أنا أصلي ما بتثبتش
و انا يعني عشان حبيت تتقل و هتعملي محبتش
و انا متأكدة انك مش كده و في حبي انت دايب وش
بطل تغني و تعيش عليا بدل ما اعيشها انا كمان عليك
عاملي قال ايدك في مايه و انا شوقي نار ماسكة في ايديك
هو انت تطول تحب زيي ده نا يا بني معدش حد زيي
انا فرصة يا إما هتلحقها يا راحت عليك
اعقل بقى كده ده انا قلبي خلاص جت منه و قال حبيت
و انا يوم ما انا احبك تبقى خلاص كده في الحب اترقيت
و لا انا علشان جت مني هتعمل فيها تقيل و حويط
فيها ايه لما أنا بقى اجيلك هنا ده الشوق مفيهوش اتيكيت
انتهت كتابة كلمات أغنية بطل تغني ، و أنتهينا من كتابة أغاني ألبوم بنفس الكلام



لا يوجد تعليقات

أضف تعليق