كلمات اغنية ابو يوسف باشا اعتمد

0


Abyusif Ft. Abo El Anwar - Basha E3temed (Prod. Lil Baba) (Official Video)




يقولوا اني بارد بيقولوا انك تنك
باشا شركتنا مش عاجبه يترفد
انت بتتقفل؟ انا بتقفل اضربه بالكتل
باشا اعتمد
باضحك مش بعرف ابتسم
صايع فا بعرف التزم
خنتها فا جت و اتأسفت
مغني فا لازم اترسم
مصمم فا مش هنتفق
بشفكوا مش لازم التفت
الفودكا مكسورة و جايب التلج
عنيكوا مكسورة مالليفل
الفودكا مكسورة بالسيفن
صورة في مقصورة بتضايق مالحرق
جمدان عملية جرد
البت امورة ريحت و ركنت
كانت مبهورة فا شدت الهاند
باخد تان انتوا بتاخدوا برد
وطواط جامد بس
سايق الكل و كاسح مش واخد القمة تأجير
انا باتمان وانتوا villains هلس
كل اللي في ايدي بيتربوا من سيرتي اكني المدير
فاكس اتسحل عالفاضي مش فاضي انا بعمل كارير
انت بتتقفل؟ انا بتقفل اضربه بالكتل
قافش الفانز بسهولة عشان بعمل الشغلة بضمير

بيقولوا اني بارد بيقولوا انك تنك
الدهب في الراملة الباور في الإيد
باشا شركتنا مش عاجبه يترفد
باشا اعتمد
رابر producer مش بكتب قصايد
جبت ارقامنا بتحور اكيد
بامية بأور البيت
كلوس علي الواي
ثانية هنصور قتيل
اسمي انا اليوزر في البيس ليا تايب
دا اخراج ميستر يوسف محمد الطاي
انت في ترب دة الباص
هولاكو الكون لساكوا small
عملة صعبة كل باكه بلون
سكة و دغري
هطير دماغه drone
بقلب القهوة بفجري
مش بهب في انصاص واقعين زي اللب في اقفاص
قشطة حبي
الحط عليك كان مغري

كل اما نقب تتغاظ
الفرق ان انا عملتها باخلاص
باشا اعتمد
بيقولوا اني بارد بيقولوا انك تنك
باشا شركتنا مش عاجبه يترفد
انت بتتقفل؟ انا بتقفل اضربه بالكتل




















لا يوجد تعليقات

أضف تعليق