كلمات اغاني راب / اغنية مروان موسي ابطال

1
اغنية مروان موسي ابطال








قول له بلا نيلة بتقاوح بعد ايه قول له قول له قول له NEKKEST كله اختفى وقت العوزة ليلة غمقة ليلة سودة لما غرقت في الغويط طلعت منه عامل موجة الدنية اللي بتلعب الدرس كل واحد وسذاجته كل واحد وكفائته وصلت الجون وقومت واكله عندكوا الكل على قده طِلع واد زي اللي قبله عارف تفاصيل الكواليس ف مش بتعامل مع اغلبكوا في المجال استغماية شوفتوني مرة كدا كفاية محدش يعرف اللي فيها بجد غيري انا ونفسي والمراية انا طيب بس مش في الملعب خويا خويا خويا اديني بفكرك ف اخر فترة مباقيتش اهرج شان الناس دي بتاخد عني فكرة غلط باشا الشغل اللي بالحب انقرض جتلي الفكرة وانا في ليلة ارق لما نزلت لاقيت الماتش اتقلب اخدت خطوة لقيتهم جابوا ورا مش هاقعد احكي بقى واهري احرق دمي بقى واغلي ورايا كتير ولازم اجري بنام متأخر واصحى بدري بنام متأخر واصحى بدري دايما باجي على نفسي فيش حاجة اسمها جيبت اخري اهم حاجة عندي اهلي طالع هادي على مهلي على السلم ماشي سلانسيه السكة صعبة عكس ما حسيت اكون اساسي دا اهم شيئ ولكل مركز فيكوا عندي جيب قعدتوا تجرو تجرو تجرو بعد ما عديت جيبتو ورا ولا وجيبتو زيت؟ باشا اخرك تلعب ورا البيت اهلا بالابطال خلصنا التصفيات احنا نجيب اجوان من غير الاسطعراض ماشي ماشي في سكة بسرعة الف قراط ماشي ماشي دغري زي الاوتستراد ليه؟ لا دا مش بإدينا غنا ولا الصيت؟ عايزين الوينجين دا بيقول لي واخد عين قول له بلا نيلة بتقاوح بعد إيه؟ قول له قول له قول له قول له NEKKEST قوله مش بنهدي اللعب ومش بنحل قوله ان العزيمة معانا بتقلب غل قول له الف مبروك حبيبي انت اتغفلت قول له هنقسم عليك نقلبها سرك في اي ظروف مكمل مابتعبش والكلام دا في اي ساعة او في اي طقس فيش صحاب واحنا قلب الماتش لما اشوفك هعمل معرفكش كنت واقف في المنطقة جتلي تاني لحد عندي قولتلها اهلا بيكي محدش يعرف الكمية الحقيقية بس بنرمي وتيجي زي ما تيجي اتفرقنا وكله خد طريق هاكتب اسمي فيها بالعريض دلوقتي مش بيقدرونا كتير في زمن تاني هانبقى اساطير اللعبة حدش فيها يشتتني على وضعي زي ما ليقيتني لما رجعت حدش فيكوا عرفني لقطة وحشة بس عجبتني ماتطلبش مني ألعب بالراحة الفترة جاية عشان انا فيا اللي مكفيني اتنين شمالي وواحد على يميني واقف سد هنا انا مالديني

التعليقات

  1. If you're trying hard to lose kilograms then you absolutely have to start following this totally brand new custom keto plan.

    To design this keto diet, licensed nutritionists, fitness trainers, and professional chefs have united to develop keto meal plans that are powerful, convenient, cost-efficient, and enjoyable.

    From their grand opening in early 2019, hundreds of people have already completely transformed their figure and health with the benefits a smart keto plan can offer.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-tested ones offered by the keto plan.

    ردحذف