كلمات اغنية علي ويزي VLI WEEZY - VACCINE | - ڤاكسين

0

 




الشجر بينزف الدم في الجدر الناس مش هتسلك، محدش هيحل الحب فيه كدب، الوهم بيشد والواقع في سباق ويا قلبي والفكر محدش هيحس وكله هيمل كل النظرات في عنيكو فيها غل كل العبارات ما بينا كانت سم كل واحد واخد جنب وعايش حلم محتاج فدان عشان أظبط المزاج محتاج جرام عشان أظبط الميزان الإكتئاب بياكل فيا تمام بقينا أصحاب وبزعل لو مرة غاب محتاج فدان عشان أظبط المزاج محتاج جرام عشان أظبط الميزان الإكتئاب بياكل فيا تمام بقينا أصحاب وبزعل لو مرة غاب الدنيا ماشية معايا عكسي أبيض وإسود زي التاكسي ‫الذكريات في الـ Backseat ‫في حبك واخد أنا الـ Vaccine الدنيا ماشية معايا عكسي أبيض وإسود زي التاكسي ‫الذكريات في الـ Backseat ‫في حبك واخد أنا الـ Vaccine محتاج فدان عشان أظبط المزاج محتاج جرام عشان أظبط الميزان الإكتئاب بياكل فيا تمام بقينا أصحاب وبزعل لو مرة غاب هفضل ثابت مهما يحصل هفضل ثابت الدنيا معافرة وأنا معاند كل أحلامي في لحظة تاهت الحب جالي وأنا فاقد مش عايز أشوفك، عايز أنساكي كلهم زيك إستنساخك مش عايز أعيش ده تاني معاكي الدنيا ماشية معايا عكسي أبيض وإسود زي التاكسي ‫الذكريات في الـ Backseat ‫في حبك واخد أنا الـ Vaccine الدنيا ماشية معايا عكسي أبيض وإسود زي التاكسي ‫الذكريات في الـ Backseat ‫في حبك واخد أنا الـ Vaccine محتاج فدان عشان أظبط المزاج محتاج جرام عشان أظبط الميزان الإكتئاب بياكل فيا تمام بقينا أصحاب وبزعل لو مرة غاب

لا يوجد تعليقات

أضف تعليق