كلمات مهرجان هفضل ثابت الكلامنس السويسي فيلو

0

كلمات مهرجان هفضل ثابت الكلامنس السويسي فيلو

ولا ولا فتح شوف مين

  • ولا ولا ولا فتح شوف مين انتم مساكين ده حضوري يغطي عليكو يخليكم مش باينين.
  • لو جيت تنجلى سكينتي تلوشك ولا حد يحوشك الباب الجديد اكيد في الحرب كسروا القوانين.
  • الصحاب فستك مش نافعة والشيطان بقى يدي الدافعة ناس بتلدع زي الافعا لو شافوك طيب ياكلوك.
  • العيال بتكح بجاحة والعيون حاسدة وجراحة والخيانة شبكتها متاحة لو وقعت يقولو مبروك.
  • جيهتك خوافين ابطال بلا نيلة ده انتم عويلة عاوز اشوفلكم علشان اشهدلكم وروني كرفاية.
  • يا عيال حكاكين خليكو في حالكو لو مرة جينالكو هنخلي بطلكو مثلكو الاعلى يقلب نتاية.

انا هفضل ثابت

  • انتو فين يلي قولتولي احنا معاك انا ليه بطولي حتى في اللبس تبصولي لو مفيش مادة بتخلعو.
  • شفافين مش شايف فيكو اي رجولة خاينين اتاريكو طول حياتي انا كنت شاريكو وعلى حسي تتدلعو.
  • لو طالت الغيبة انا هفضل ثابت عمر العيبة ما تطلع مني.
  • ناس كانت حلوة لكنها خابت فاكرة هموت لو بعدو عني.
  • انا اطيب شخص ممكن تقابله وعندي قلب ابيض وحنين صدق لو فكرت تزاوله هتشوف عذاب ليلتك هتطين.
  • قدرنا كل البني ادمين علشان سالكين كلها حبتنا السندال ياسر ابو حسين بيمسي عليكو باسم جيهتنا.
  • اسكندرية عشقي اللي ليا رجالة حلوة السيرة سبقتنا لو يوم تخش بنار تترش واسال اي بشر زاولتنا.

اسلكو ترتاحو

  • الاشبال كلها سيقاها اي مبادئ مش عارفاها احنا نعلمكم النزاهة يلي مشرفتوش دايرتكم.
  • خليك راجل بالتقدير اوعى تلوك حبيبي كتير، شايف صحاب عمالة بتغير ماهو بيبان عليكو في ضحكتكم.
  • ما تصفو الضمير بطلو تتجاحوا اسلكو ترتاحو بتحب النصب تمشوها غصب عشيتكو حرام.
  • تلزقو بالامير قال ايه بتطمنو جايين بتأمنوا ارشاد شغال اه يا صحبة شمال مشيكو برشام.
  • جبتولنا المرار انتو تعبتونا يلي زاملتونا في الاول تتمسكنو في الاخر بتملصو.
  • هديكم عيار وارتاح بقى خالص كله بيتخابث ونصيحة من اخ لصحاب فخ اصحو وحرصوا.

صاحب جبان والتاني جرئ

  • صاحب جبان والتاني جرئ الاتنين بيعاملو فريق والجبان من جواه خايف وساب زميله وسط الطريق.
  • زميله قاله ناخد حقنا مع بعضنا مين هيهزنا قام الجبان راح رد وقال فكك بقا وبرا عننا.
  • رد الجريئ قاله طب انا هتعامل طب بخيالك ليه دوست فرامل انا هقلبهالكو دمار شامل علشان نعلى مع العاليين.
  • اما الجبان راح عمر فرده جاب زميلو قالو احنا نطارده بس صاحبه الجدع عارضه غفله واداله طلقتين.


لا يوجد تعليقات

أضف تعليق