كلمات مهرجان صاحبي مغفلاتي السويسي الكلمنس فيلو

0

كلمات مهرجان صاحبي مغفلاتي السويسي الكلمنس فيلو

صاحبي مغفلاتي السويسي فيلو اسلام المصري

  • مخنوق من كل شخص ايوه عليكو اخص يسمعوا اني بس فارك.
  • في الحلو يجولي رشق ويقولوا ان انت عشق ملقتش حد سالك.
  • ما تفكك مني بجد اصحا علشان مش طايق حد على الدوغري هجيب نهايتك.
  • متغاظ ومولع منا طب ليه عامل حبيبنا ماتقولي ايه حكايتك.
  • هنا العاطرين مهالك ده شارعنا الامام مالك حمو ليمونة العريس اخوات ومشرفين في الدايرة مسمعين منحبوش الخسيس.

اخربها وعبي شوت احمد السويسي

  • اخربها وعبي شوط اعمل للهم كت روق وابسط نفسك شوية.
  • روق واديها جوب خليلي الهيد توب يا جمال اسكندرية طب خليك في السليم.
  • صاحبك لئيم متعرفوش نقي اللي يخاف عليك ميكونش مصاحبك للقروش.
  • الدنيا دي درس كبير تخسر لو متعلمتوش على قد ما عشت وشوفت طبع البشر محبتوش.

يالالي انا عمري ما اجلي فيلو

  • شاربين كآس العذاب عاملين دماغ هباب ولا حد حس بينا هنفكر فيكو ليه.
  • هو انتو عملتو ايه ده عنيكم بترازينا يا لالي ويا لالي انا عمري في يوم ما اجلي.
  • مع اي بطل في جيهته على قدك يابني اتكلم متحكوش ف المعلم وشك حلو انا شوهته.

انتي الغرام بزيادة الكلمنس

  • عينك عالم خيالي بنت اني شاغلة بالي حبيتك من زمان.
  • رمشك كحيل ونادر عاملة في قلبي زلازل منك هيجيلي جنان.
  • مبحبش غير حبيبي ولو هسيبها انا مش هحب الباقي في عيني لادا وانتي في عيني هامر وجيب.
  • انتي الغرام بزيادة اللي عندك اطيب قلب انا نفسي تكوني ليا وهفضل ادعي واقول يارب.
  • الشهرة بقت تجن وخلاص معدش فن كلها بتظيط يا فيلو.
  • الناس شغالة هرس تلاميذ وناقصها درس طب يلا بقوة اديله.
  • يلي بتعمل مسمع اه لو يرجع الزمان لو تتكلم الشوارع لو يتكلم المكان هيقولوا مين اللي صانع فن المهرجانات يامان.

انا صاحبي مغفلاتي فيلو السويسي الكلمنس

  • لو ناسي انا ابقى مين بص في اسمي على الجدارن، انا صاحبي مغفلاتي كان يوم شريط حياتي.
  • الله يسامحك ياعم انا حقي جاي جاي وطالما انا لسة حي انت هتغرق في دم.
  • شقيان وبجيب القرش ومش بشتغل في الحرام صلي في القلة مبعتمدش ودايما طالع على قدام.
  • مش فارقة فقير او ريتش اهم حاجة الاحترام طول ما انا فيا الرجولة يبقى ميشغلنيش كلام.
  • في الدنيا تعبت اجد بسال مبشوفش رد كلها نسيت اخواتها مش عاوز اعرفكو خالص في الشدة الكل مالص صحبة الفلوس عمتها.

    مسا مهرجان صاحبي مغفلاتي من كتابة اسلام المصري

    • عائلات الصياد رايقين بشوات العطارين هنا شارع الامام مالك فرحة حمو لمونا ده عريسنا ياناس اخونا كل الرجالة بتبارك.
    • العطارين الجيهة الزعيمة احنا جيهتنا شرفتنا اسلام هشو ابو هيما انت مشرف دايرتنا.
    • عايشين حياتنا ياناس في السالك مبنمشوش سكة الشمال سعيد العو المسا لابو مالك اللي مربي كتير اجيال.
    • ابطال قدامنا تبارك ده الريس حمو خالد كلمته على الكل تمشي عريكة مننا مهلوكة الفرود حمو الكوكا لما يثور مبيرحمش.
    • حمو الليبي دولة منه المخاليق متزاوله هنا واقف الكلام هتفوق لو كنت شارب اوعا تعادي المحارب اصحى الفحام في حضوره تحضر كوارث.
    • هنا حسن النمس الفارس برجولة محبوب من الكل في نزاهته الناس بتقلد ميخافش ولا بيتهدد الكابتن علاء اللول.
    • العطارين بشوات ورجال السكاكين هنا مسنونة ابراهيم العجوز الجنرال والمغامر فتحي لمونة.
    • العطارين اسلحة دباحة للي يفكر يتحدانا مسا للمحترم اماحة بالحب كلها محترمانا.
    • لينا كلمة ياناس مسموعة ولينا وضع في ايها دايرة الشقيان ده صلاح مزروعة وبالرجولة مراكبنا سايرة.
    • للخاينين مبنامنش بنآمن بس الرجالة المشاكس احمد الحنش هتزاوله يله روحك متشالة.
    • في الدنيا بصمة ولينا كيان ممنوع تخش جيهتنا تثور سيطه مسمع كل مكان هو الكينج كريم تيمور.
    • متفكرش انك تعاركنا ده احنا في ثانية نعمل حرايق ده مفيش حد يله بيملكنا اصحا الجارح عوض الرايق.
    • مش بنحب اللي بيتحنكر بنحب الناس اللي تقدر قولنا الجنتل احمد سنقر والبرنس يوسف سنئر.
    • احنا اللي نجرح منتجرحش كلمتنا بتمشي على الكل المعلم ناصر الوحش وقت الشدة عمره ما يقل.
    • اخوات مشرفين البلاد وبالرجولة كله حبنا ابو مازن سعيد الصياد وعلي الصياد مين قدنا.
    • دايما فعله مشرفه والناس كلها تعرفه مصطفى البكاتوشي ابو حمو اوعاك تعمل حلنجي قدام ايمن البرنجي ده محدش يله بيهمه.
    • هتصيع هيشوطك شوطة العنتيل عبده موتة ده رجولته في الوريد هتزاوله يرنك رنة اصحى لدي جي كمننا علم الباب الجديد.
    • مهما تغيبوا مش بتفارقونا وبالامانة انتو وحشتونا الذكرى الطيبة في قلوبنا ابراهيم العجوز وفتحي ليمونة.
    • يفك ضيقة حمو شيكابالا يرجع تاني وتحلا الحكاوي لما نقول بلد الدي جي البروف سعيد الجيزاوي.
    • من العطارين المسا مبعوت لكل دايرة وكل الدنيا المرغني والباب الجديد واحلى شارع تمانية ارض الدخيلة ملكة الاذاعة واحنا الاساس مش الناس التانية.





لا يوجد تعليقات

أضف تعليق