كلمات مهرجان داهية فيجو الدخلاوي (التوت قدوره بيكا) اسلام المصري

0

كلمات مهرجان داهية فيجو الدخلاوي (التوت قدوره بيكا) اسلام المصري

سقفة للي غدر بيا علي قدوره

  • سقفة للي غدر بيا وخاني ومبقاش جمبي مش واقفة ابدا على حد بطولي هسد ياصاحبي.
  • مخنوق وخلاص هخربها ومش هحسبها اخوة مشنوق كاره الاسفلت وقررت اعيش جوه.
  • باي باي مع الف سلامة يا ناس كدابة سيبوني ازاي افتحلكو باب الخير وانتم تأذوني.
  • في العيون تشتال يا زمالة لو رجولة من الرجالة جينا نذيع باسم العلواية وقتي يصدر قرار ازالة.
  • في الحروب هندوسوا اقامة اي خصم ياخدله علامة ضرب نار كله هيحتار حسام شيتوس احى زعامة.
قد يفيدك مشاهدة كلمات اغنية زلزال فين اللي قالو زمان هنفضل موجودين كتابة اسلام المصري وتوزيع فيجو.
اليكم المزيد من اغاني علي قدورة مع نور التوت وبيكا شاهد كلمات اغنية كارثة مش هنديك فرصة كتابة الكلمنس.

مقتول ولكني ببان عادي نور التوت

  • مقتول ولكني ببان على طول ان انا على العادي مغلول مش ممكن اسامح خاين المرادي.
  • اطرف في حياتي في جيبي يوماتي وعاوزة الكيف اشخاص عاملين سالكين ولا فيهم حد نضيف.
  • حبيت ومكنتش عارف اني في يوم هتزاول وبقيت مش رايق بس اديني على الضحكة بحاول.
  • وبموت والقلب بينزف هم وعيشتي خنيقة مبسوط انك سبتني يا زميلي في وقت الضيقة.

داهية خاينة حمو بيكا

  • لو هموت ده الموت مش فارق مفيش فرحة في عيشتي معاكم.
  • من النهاردة انا لازم افارق والفلي جوانين وانساكو الحكاية حلها في ايدي.
  • بس كنت انا باقي عليكو وانتو بتحبو المرازية مفيش حد بيشكر فيكو.
  • داهية تاخد يا مريضة خلاص ده انا فل الفل بكرا ربي يعوضني وهتجيلي ست الكل.
  • خاينة بخيالك انا مش عاوزك مش محتاجك فاكرة لما انتي زمان قولتيلي اني هكون تاجك.
  • يلي بعت حبيب الروح بكرا تيجي وتقول مجروح مش هوافق تاني اتباع لو تيجي هقولك روح.
  • صعب احن لحد اذاني صعب أأمن ناس كرهاني انتو درس وانا اتعلمته بس انا مش هخطأ تاني.

سلاموز ياعيون الجوز فيجو الدخلاوي

  • ممنوع لدخول ايها مسطول علشان مش رايق اسبوع هطلع على برا ويمكن الاقي شقايق.
  • تنضيف للكارتة وهمسح كل صوركو معايا تشليف علشان مش شايف حد جدع ويايا.
  • سلاموز يا عيون الجوز هو انتي محدش قالك محظوظ ده انا بعد يومين هتجيلي الاجدع منك.
  • مشاوير في حياتي عشانك وانتي مبتحسيش تقدير لا مشوفتش خالص جرح مبتسميش.

حاكم نفسي ماليش حاكم اسلام المصري

  • اوعى تيجي تعملي ملاكم او تفكر اني بجندل حاكم نفسي ده انا مليش حاكم.
  • مين في جيهتك شب مسندل لما جيتو عشان تتراضو شوفتو وش مجاش في خيالكم.
  • نص فودكا معايا ميت فادو احنا ننزل نخربهالكو.
  • بوضوح المادة معاك هتلاقي الكل معاك هتروح على اي حكاية تلم جيوش وياك.
  • الحال لو مال هتشوف اندال مش بيحبوك زلزال جواك ولا عين شيفاك عاوزين ياكلوك.

تعظيم للصاحب الجدع اسلام مانو حمو صبحي

  • تعظيم للصحاب الجدع اللي بشدتي بيجيلي وهقول ده اخويا ومني العين والنني زميلي.
  • عمري يخلص علشانك عادي ومش زعلان انت بعدك يا زميلي مشوفتش انا جدعان.
  • العلواية اسود برية سيطنا واصل للعالمية الزعيم يعني حسام شيتوس هو زعامة اسكندرية.
  • اخطر فارس سيطه مسمع اجدع اخ الراجل المجدع الفارس حمادة عبدالكريم العلواية اخصامها بترجع.

مسايات مهرجان داهية من كتابة الكلمنس اسلام المصري

  • اللي يصيع يدخل في متاهة مفتكروش تعملو وحوش حمو شيتوس احلا نزاهة العريكة مبتشغلهوش.
  • العلواية دي اجدع ناس تيجي عندنا هتشوف الكرم عبده حباطة يعني القناص لو هتعاركه انت هتتفرم.
  • اخصامنا هنا ندوها بالنار لو هتسوقها تموت بعيار العريكة بتهيب من اسمه البيج بوص كريم بكار.
  • لو لعيب انزل على الارض اخرك طلقة من اي فرد اللي مشرف كل اخواته حسام موشا.
  • هتخصمني هتكون زبوني هتحبني هديلك عيوني اوعا تفكر تيجي تزاوله المحارب حوده التوني.
  • كرموز فيها اخطر جيوش وكل فرد يعارك جيهة المتسيط علي علوش اعمل مسا على الناس النزيهة.
  • احنا نعلي مع العريكة لو جايين يعملو نحلاية فوق للجنتل طارق الزيكا بكلمة تخلص اي حكاية.
  • هتصيع عيالك فيك هتعزي ده انت يله مش حمل اذاية الباشا مؤمن المؤذي المسا للنية السلكانة.
  • من الدنيا يابا مش عاوزين حاجة عاوزين بس صحاب جدعان الرجولة نشأت الخواجة لو هتزاوله انت هتتهان.
  • خلو بالكم بلاش ترازونا احنا برده نعرف نرازي سكينته يلا حامية ومسنونة البرنس احمد حجازي.
  • احنا الاصل وانتو اللكه واما تشوفنا توسعوا سكة الرجولة اللي مفيش منه المسيطر ميكا ابو مكة.


لا يوجد تعليقات

أضف تعليق